marți, 26 mai 2015

PROTEST EXTREM : VASILE PADURARU s-a pus in lanuturi...

Marti la pranz, VASILE PADURARU, liderul minerilor de la LONEA "s-a pus in lanturi", legat de poarta minei pentru nerespectarea drepturilor ortacilor pe care ii reprezinta. Saptamana trecuta, am fost alaturi de acesta pe strazile din Petrila pentru a mobiliza oamenii sa participe la mitingul de vineri. Imi vorbea cu lacrimi in ochi despre problemele minerilor, despre faptul ca din banii lui a cumparat 10 sape pentru a lucra in subteran cu ele. Mi-a spus cat de greu este in adancuri, cate nevoi au minerii...Astazi, cand am aflat ca a decis sa se lege de poarta minei pentru a protesta nu am fost mirat...Este unul dintre putinii lideri din Valea Jiului care inca mai sunt cu inima si nu doar pe statul de plata alaturi de mineri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu