sâmbătă, 23 mai 2015

Precizare la dezinformare...

In ceea ce ma priveste, sa fiu inteles, cred cu tarie si am si argumente ca Valea Jiului in general ( si mineritul in special ) este victima unui sistem politic gaunos, profund corupt pana in cele mai ascunse madulare. Inteleg ca trebuie sa o repet, pentru mine, PSD-PNL-(defunctul) PDL- UNPR-UDMR, toti...= ACEIAS TREABA, ACELEAS GAUAZE DE OPORTUNISTI, ACELEAS APUCATURI... Am participat la actiunea de vineri de la Petrosani. Am facut-o pentru ca am simtit sa fiu acolo, alaturi de cei care si-au rupt cateva ceasuri si au venit in strada. Ma simt jignit cand aud pareri ca noi cei stransi acolo, am raspuns unui apel politic venit din ograda PNL/PDL. Nu este drept, pentru oamenii care au participat la aceasta actiune, nu este drept. Nu sunt un adept al modului in care Nica de exemplu conduce miscarea sindicala din Vale. Am spus-o de multe ori, in public. Sunt convins ca si acesta ca si alti lideri sindicali din Valea Jiului are simpatii, poate si carnet, poate si prieteni, poate si interese in lumea politica. Eu, nu am fost vineri in strada pentru Nica , nu am fost vineri in strada pentru P.N.L importiva P.S.D, nu...Atat eu, cat si oamenii care au venit manati de propria constinta, am fost acolo pentru Valea Jiului. Va rog, dragi “santinele” ale P.S.D nu aruncati cu cacat in constiinta unor oameni care independenti de Nica, independenti de orice alta miscare politica au inteles sa participe la actiunea de vineri. Repet, daca in spatele acestei actiuni se afla P.N.L/PDL va rog sa ne spuneti si noua, sa stim. Argumentat, cu subiect si predicat, sa afle lumea. Altfel, inteleg altceva...Nici pe mine, nici pe cei peste 1.500 de oameni care au inteles sa participe la aceasta actiune nu ne-a manat dragul de Nica, nici simpatia fata de un partid anume sa fim acolo. Am venit pentru ca imi pasa de ceea ce se va intampla maine in aceasta zona, de ceea ce se va intampla in cativa ani cand in locul minelor va creste laptuca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu