duminică, 10 mai 2015

MULTUMESC, PENTRU CA VA PASA !

MULTUMESC, PENTRU CA VA PASA ! In ultimele zile am primit sute de mesaje de solidalitate de la voi in ceea ce priveste declansarea unei miscari NU INCHIDETI MINERITUL - SALVATI VALEA JIULUI ! Mi-au scris tineri, pensionari, intelectuali, functionari publici, medici, mineri, oameni de afaceri chiar politicieni, fosti colegi, profesori care mi-au stat la catedra...Pe strada, m-am intalnit cu lume care imi cere tricouri, care ma intreaba cum putem sa reactionam, cum putem sa ne implicam mai mult pentru VALEA JIULUI, ce am putea sa facem...Sper sa nu ne oprim aici, in spatiul virtual...Impreuna, cel putin putem incerca. Cum spuneam, cei care acum sunt prea mici pentru a intelege ce se intampla ( copii/nepotii nostrii ), atunci cand vor creste nu vor spune ca am stat in timp ce VALEA JIULUI se inchidea...Am demarat deja discutiile pentru organizarea unei intalniri la nivelul VAII JIULUI in cadrul careia sa identificam cateva puncte ( domenii/masuri/afaceri/idei ) pe care in urmatorii ani VALEA s-ar putea sprijini, le punem intr-o petitie pe care sper sa o semnati cat mai multi ...Dupa aceasta intalnire, marsul...Intre timp sustin neconditionat orice initiativa menita sa atraga atentia asupra pericolului iminent care pandeste VALEA JIULUI, va rog sa faceti acelas lucru. DOAMNE AJUTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu